Bebeğim 6 aylık bi kaç gündür rahatsız antibiyotik iğne kullanıyordu ishal oldu 5 gün kullandı iğneyi. Ama bugün gece hiç çiş yapmadı normalde gece doldururdu gece 2 kere emmesine rağmen hiç çiş yapmamış 10 11 gibi değiştirdim sabah 9 da bez islak değildi . Sabah emzirdim yarım saat sonra yaptı ama idrarıN rengi çok koyuydu napmam lazım