Bes22 Kullanan var mı nasıl Bebeğim 19 günlük sleepy sanki dışarı sızdırıyor ve pişik oldu Baby turco nasıl veya başka tavsiyeniz var mı
Snglmert Bes22 bende ilk başta seelpy bio kullandım pişik yaptı sonra babyturco ya geçtim gayet memnunum.şuan bebeğim 2,5 aylık.
Mavisimbenim Bes22 yenidoğan baby turco güzel yeşil paket olan bi de beyazı var o kötü kalıpları da küçük baby turconun prima vs göre fiyatı uygun zamlandı o da biraz ama pişik vs yapmadı bize hiç