Elif-12 ben ergobaby aldım, kullandım. Çokta memnun kaldım. Biraz yüksek fiyatlı ama fiyatına gerçekten değiyor. Diğerlerini deneme şansım da oldu ve 15 dkdan fazla takamadım. Ergobaby ile evde gezerek uyutuyordum kızımı hiç hissetmiyordum bile. Tavsiye ederim😌