Okuroya Zeyneprana Evet son güncelleme ile geldi. Şarjı nerdeyse 1 hafta gidiyor. Hemde kolda gayet kibar duruyor
ReisinKizi Zeyneprana ben 4 ünü hediye almıştım geçen sene, çok memnun. Bu yıl da Bluetooth kulaklık aldım bu da fikir olabilir size. Kulaklığa bayıldı.
syaby Zeyneprana bence 4 , çünkü 5 le aralarındaki tek 4 ün kasası bi tık daha küçük ve bazı kullanılmayan farklar var epey.comdam karşılaştır istersen, bende 4 ablamda 5 var, o haftada 1 şarj ediyor benim 3 haftada bir bitiyor şarj
curly_mom Zeyneprana eşim bana mi band4 almıştı, kullanıyorum 2.5 yıl olmuştur çok da memnunum.. tabi 5 6 geldi teknoloji/ kullanım anlamında çok daha ileridedir. Ne fark var bakmadım ama 4 benim işimi görüyor 😁
Zeyneprana curly_mom Anladım canım 😄 Bende yorumlar üzerine 5 i sipariş ettim de bakalım beğenecek mi eşim 😄
Gulkizim Zeyneprana bence 5. 4ü bilmiyorum bende 5 var seviyorum. Ben de eşime almıştım doğum gününde kullanmadı ben kullanıyorum 😀