Beyza_bda Bebeğim 50 günlük kakasını yapamıyor 15 gündür 3 kez lavma yaptık bu sefer içerisinden mukus tarzında siyah iplik gibi kakanın içinden parçacıklar geldi bu durumu yaşayan var mı
BirAlparslanAnnesi Beyza_bda emziriyorsan senin yediğinden geçmiş lifli gıdalar çok tüketmiş olabilirsin Genelde muz yiyince öyle oluyo ama benim takıldığım nokta 50 günlük bebeğe 3 lavman nedir bağırsak bırakmamışsınız🙄
Taze_annecik Beyza_bda Emziriyosanız sizin yedikleriniz ile alakalı olabilir ben ilk zamanlar kati beslenirdim hem kendim hem bebeğim kabızlık sorunu yaşadı beslenmemi değiştirdim sorun ortadan kalkti en azindan günde 1 kez kayışı yada kuru incir yiyin
Beyza_bda BirAlparslanAnnesi hem emziriyorum hem mama veriyorum çoğunluk mama ağırlıklı mama kullandığı için 2-3 gün kaka yapamadığı için krizlere giriyor
Beyza_bda SeninAnnenBirMelektiYavrm doktor istemedi mama ağırlı beslediğim için 10 güne kadar dayanamıyor krizlere giriyor kaka yapamamaktan
agacsizkoala Beyza_bda 15 günde 3 kere lağman olmaz , zaten anne sütü alan bir bebekse on güne kadar kaka yapmaması normal, böyle devam ederseniz bağırsak tembelliği olur çocuk lağmansız kaka yapamaz ve ömür boyu bunun sıkıntısını çeker
Beyza_bda agacsizkoala bende yapmak istemiyorum hem emziriyorum hem mama veriyorum çoğunluk mama ağırlıklı mama kullandığı için 2-3 gün kaka yapamadığı için krizlere giriyor rahatlayınca kendi uyuyup kalıyor
agacsizkoala Beyza_bda mamasını değiştirin , yediklerinize dikkat edin , mamasına zeytinyağı katın biraz , kabızlığına iyi gelir
tugbao Beyza_bda siyah iplik bilmem ama kac doktora gittim bununla alakali. bebek huzursuzsa ve kakasini yapamiyorsa 48 saatten fazla bekleyemez dediler. mudahale etmek gerek dediler. ama lavman yerine zeytinyagiyla makati uyarip bi kulak cubuguyla yaptirabilirsiniz. ben suan hergun fitil atiyorum anal darlik oldugu icin. doktorumuzun onerisiyle tabi.
aliefeatahan Beyza_bda kesinlikle teşhis değil ama biz de aynı iplikçik ve mukus sebebiyle süt alerjisi tanısı kondu. Kakamızı da zor ıkınarak yapıyoruz. Ama ilsç kullanmadım masaj yapıyorum
Menekse16 aliefeatahan ya merhaba aynı sorunlar bizde de var nolur cevap verin alerji testini nasıl yaptılar şu an ne durumda nasıl bı yol izlediniz
aliefeatahan Menekse16 merhaba kusura bakmayın şimdi gördüm. Teşhis kondu bize Neocate mamayla beslendi bebeğimiz ek gıda donemine kadar. Ek gıdada doktorumuz yogurtla deneme yaptırdı ve bebeğimizde Allaha şükür tepki olmadı. Sonrasında da hiç bir süt ürününe tepki gostermedi. Doktorumuz zaten katı diyetlere karşı. Ek gıda doneminde duzelebilir demişti. Çok şükür atlattık biz. 15 aylık suan bebeğim. Herşeyi yiyebiliyor. Allah yardımcınız olsun. Doğru dr çok önemli bu aşamada.