Fotoğraf yüklemeyi beceremedim bir türlü.. bebeğim 65 günlük oldu, yüzünde ve şakaklarında kızarıklıklar var. Yaşadığım ilçedeki devlet hastanesi dr u normal deyip göndermişti hiçbir şey sormadan veya bakmadan.
burada okuduklarıma dayanarak kakasını takip ettim, mukus veya kana rastlamadım sadece çok sulu yapıyor. Vücudunun başka bir yerinde bu kızarıklıklar yok sadece yüzünde oluyor 😔dün gece hiçbir şey yokken sabah alın ve iki şakakta var, dün süt ürünü de hiç tüketmedim (süt alerjisi olabilir mi diye düşündüm) ama işin içinden çıkamadım 🥺 sizce nolabilir yarın götüreceğim ama çok kaygılıyım