Kizlar bebegim 20 gunlukten beri alarm kurmus gibi gece 01:20 de uyuyor. Son gunlerde 02:30′ a cekti uykusunu. Inanillmaz yoruluyorum bayilicam artik uykusuzluktan buarada sadece annesutu aliyor ve emerek uyuyor. Kol bacak hic bisey kalmadi zaten.. gece de 3 4 saat kesintisiz uyuduktan sonra surekli uyanmaya basliyor gerci ztn sabah olmus oluyor ama bazen 4 de 5 de de kalktigi oluyor… sabahlari da 10 11 12 ye kadar yatiyor tabi kalkiyor emiyor emerken uyuyor.. sabah 8 de misal uyutmayayim desem emzirdigim icin direk uyuyakaliyor meme de, bu boyle oglen 10 11 12 ye kadar gidiyor. Ve bu saatlerde kalktiktan sonra gece 2 ye kadar sadece meme de uyur, yerine koydugumuzda uyanir mecburen kucagimda uyutuyorum, oyle heykel gibi kaliyorum uyusun diye.. tum gun memede ve kucagimda cocuk.. buarada bu kadar emmeye ayda 1 kg aliyor. Bu zamana kadar kendini anne karnin hissediyor nasil iatiyorsa uyusun dedim ancak artik coook yoruldum gun icinde uyusun gece de erken uyusun istiyorum. Cok sey istiyorum sanirim :)
Benim yorgunlugumu gectim aksam 8den sonra buuyume hormonu salgilaniyor ve uykuda olmasi lazim gelisimi icin, sagliksiz bir durum olusuyor buna da takiliyorum. Suan icin neler yapabilirim erkene cekmek icin uykusunu tecrubeli annelerimizden yorum rica ediyorum. Cocuk 20 gunlukten beri ayni sanirim bu onun duzeni oldu ve artik 4 aylik olacak degistirmem gerekiyor gec kalmak ve yanlis biseyler yapmak istemiyorum.