Kızlar konu alakasız gelebilir ama boyle olan varmi hamileligimde 4.aydan itibaren sırtimda cok sivilce cikti ve kasidim duramadim simdide leke olustu gecmiyor cildiyeye gittim ama emzirme doneminde ilac vermiyorlar yaz ayi oldugundan guzel selerde giyemiyorum bacaklarimda leke icinde ne yapmam lazim cok caresizim gecmiyor 😑