MrymC__ Ben ve arkadaşlar yeterince ve olması gereken açıklamayı yapmış. Neden 15 den önce iyi değilmiş? Sebebi ne? Eğer tek uykuya düşünce bozulmalar,düzensizlikler olsaydı okey ama sizin düzeniniz çok iyi. Her bebek,çocuk robot değil ki uzmanların söylediklerine harfiyen uyup gelişim göstersin. Bu saçmalık. Rahat olun ve tadını çıkarın derim.