Sizi üzmek istemem ama başını tutamaması normal değil. Benim kızım 2 aylıkken tutamıyordu hiç ve doktor direk nörolojiye yönlendirdi. 2-3 ay arası sürekli egzersiz yaptırdım. 3. ay doktoru bile şaşırdı. 6. ayda artık boynunu tutup oturmaya geçiyor olması gerek. Durumunuzu, imkanlarınızı bilmiyorum ama ne yapın edin biran önce gidin doktora. Eşiniz nerede bu arada?