Doğum sonrası baldırlarında ve bacaklarımda sürekli morluklar çıkmaya başladı uzun süre iyileşmeyen morluklar bu durumu yaşayan oldu mu acaba Sezeryan doğum yapmıştım spinal.
Acaba çocuğu ayakta sallamaktan mı Ya da gün içerisinde yoruluyorum ondan mı diye hemen kötü düşünmek istemedim ama morluklar Günden güne çoğalınca korkmaya başladım bunu yaşayan oldu mu hiç