Bebeğim 5 aylık olacak. Ve 1 aydır acıktım diye ağlamıyor. Doktoe gündüz 4 gece 5 saate kadar bekle dedi. Bekliyorum ama yok. Dün gece rahatsızdım uyuyakalmışım. 8 saat olmuş hala uyanmamıştı. Uykuda emzirdim. Sabah oldu bilerek bekledim 5 saat oldu hala ağlamadı. Yine kendi kendime emzirdim. Niye böyle oluyo. 4. Ayında kilo almamıştı. Doktor boyu uzamış normal her ay alacak diye bir şey yok demişti. Zayıf doğan bebeklerde olur dedi. 2670 doğdu. 4. Ayında 6280 di. Doğum kilosuna bak sen aylık kiloya değil dedi. Ama kesinlikle emmediği için kilo almadığına eminim. Haftaya kontrol var yine. Ve sanki yine kilo almadı gibi. Neden böyle oluyo