EzgiBade canım çok normal 3aylik bizimki hala daha zorlanır ilk iki ay çok çektik . Zeytinyağı icirtiyorlar mamaya katip ama ben mantıksız bulduğundan yapmadım sadece popo ağzına az bişi yumuşatma amaçlı siringayla zeytinyağı sıkıyordum . Şuan 3 aylık kendi yapmaya başladı zaten düzelirerak etme 2 aylık olsun bağırsak hareketleri yaptır bebeğe oturtur gibi öne arkaya sağa sola hareket ettir biz öyle yapa yapa kendi yapmaya başladı artık kakasını müdahale etmiyoruz