kutgun bez numarası yanlış olabilir. Bim bezi kullanıyorum. Birkaç ay önce bez numarası değişimi yapmam gerekti çünkü gece sızdırıyordu. Ben de elimdeki bezleri gündüz kısa süreli kullanıp gece yeni bezi kullandım. Normalde gece deliksiz uyuyorsa hiç yapmaması lazım. Ama emmeye beslenmeye kalkan bebekler yapıyor illa ki.