Dyy Arkadaşlar merhaba kız bebeği olanlara bir sorum olucaktı kızım 3 buçuk aylık ve genital bölgesinin içinde siyahlık var doğduğundan beri normal mi acaba şimdiden teşekkürler
Mlkhrn Dyy geçiyor zamanla. 6buçuk aylığız. Doğduğu zamankine göre daha az. İlerde tamamen geçer diye düşünüyorum
Gamze00777 Dyy benimde bebeğimde vardı doğduğundan beri. Kontrollerde hep baktılar kimse birşey demedi sanırım normal şuan 6 aylık az azıcık kaldı belli belirsiz