Bebeğim 6 ayına girmek üzere uyku düzeni vesaire güzel ama uyanık olduğu vakitlerde çok huysuz bi türlü gülderimiyorum. Yavaş yavaş ek gıda veriyorum o mu dokunuyor acaba diyorum bilmiyorum yoksa diş mi. Oyuncaklarından hemen sıkılııyor. Sürekli kucak istiyor ağlamıyor ama kızar gibi çığlıklar atıyor. Sizce neden olabilir 😔😔