Kızlar bebeğim 3 aylık gece 12′de emzirip hemen uyutuyorum uykum çok ağır olduğu için her gece alarm kurardım saat 4′e biliyorsunuz yenidoğanlar en fazla 4 saat açık alabiliyor fakat dün gece saat altıya kadar uyumuşum uyandığımda oğlum eli ni emiyormuş nasıl bizden azabı çektim bilemezsiniz bir sıkıntı olur mu kızlar sizce çok uzun süre aç kalırsa hayati tehlikesi bile oluyormuş sanırım Google’da öyle yazıyor hiç doktora falan soraniniz oldu mu lütfen bir şey yazın bana