Kızım artık 21 aylık memeyi bıraktırmak istiyorum 1 haftadır gündüzleri azaltmama rağmen bu sefer cocuk geceleri coştu inanın bu akşam 7 kere uyandım yanından bile ayırmadı beni çocuğumu üzerek ananede 2 gece falan bırakmak istemiorm bunu yanlış buluyorum pskolojik olarak kötü anne modundan kendimi çıkardım ben görevimi yaptım artık onu daha sağlıklı besleyebilmem ve güzelce uykusunu almasını sağlamam için bunu yapmam gerek olarakta şartladım
şimdi ben ne yapmalıyım..?