Anakralice48 Kızlar sezaryen doğum yapalı 7 ay oluyor dün karın çalışmıştım yaparken karnimda yanma vardı ama ağrı yoktu sabah kalktım dikiş yerimde bişey yok ama karın içinde ağrı var bu iç dikislerden mı kaynakli yoksa karın kasları spordan dolayı mı ağrı yapıyordur
Sherlockholmes Anakralice48 Zarar vermiş olsanız yaparken ağrirdi diye düşünüyorum. Spordandir o çünkü spor uzun zaman yapmayıp birden yapınca, o bölgedeki kaslar alisincaya kadar agriyo mesela. Alisicaktir zamanla
Medusafer Anakralice48 ilk sezeryanimda 2 aylıkken karin egzersizlerle başlamıştım iki sezeryan arasi 13 ay olduğu için ikinci sezeryanimda 3 aylıkken başladım bahsettiğiniz ağrı karım kasları ağrısıdır spordan sonra herkeste olur 1 hafta sonra alışır kaslarınız
Hazal8 Anakralice48 ağrı yapar bende yapıyorum 9 ay oldu doğum yapalı ilk zamanlar dikişim çok agriyordu ama yinede hafif sporlar yapın zorlamayın bı anda
Gamze00777 Anakralice48 Ben doğum yapalı altı ay oldu hala cesaret edemiyorum spor yapmaya korkuyorum çünkü hala ağrılarım var
Sherlockholmes Anakralice48 Yani muhtemelen sırtüstü yatıp karın çalıştınız o yüzden olabilir. 6 aydan sonra spor yapilabiliyor diye biliyorum. Yaparken kendinizi zorlamadiysaniz, yaparken sıkıntı olurdu, o nedenden olsa bence. Kas agrisi olabilir gibi geldi bana
irva Anakralice48 6.aydan spora başlanır fakat direk karın çalışmak olmaz.Önce hafif sporlarla başlamalısın.Açıldıktan sonra karın çalışabilirsin.
Medusafer Anakralice48 evet öyle olur zaten mesela bacak çalıştığınızda merdiven inip çıkarken oturup kalkarken ağrı olur
Anakralice48 irva ağrı şuan hareket edince var iç dikişler bu saatten sonra açılma yapar mı hala 7 ay oluyo
Anakralice48 Medusafer evet onu biliyorum daha önce çok squat yaptım ben çok evhamlı olduğum için hemen en kötüyü düşünüyorum