Benim bebeğim de 7 aylık ama yoğurt dışında hiçbir şey yemiyor. Ne verirsem sürekli öğürüyor ve çok öğürürse de kusuyor. Pütürlü bir gıdayı asla yutamıyor. Ne yapmam lazım inanın hiç bilmiyorum. Bu durumda olup şu yöntemi uyguladım işe yaradı diyen var mı acaba?