Kumsalceylan28 Arasvearen 5 6 ayliktan sonra bakarsin . Benim ilk cocugum . Annemle 2 ay baktik berbaer. Sonrsinda ben tektim sadece aksamlari esim vardi yanimda. Gazi bitince cok guzel oluyo merak etme😊 kaynana gitsin daha rahat olursun
Grsnankr Arasvearen öyle mi hiç duymamıştım araştıracağım biz bir sıkıntı yasamadık ama Eger öyleyse hiç kullanmam
Grsnankr Arasvearen evet baya sıkıntılıymıs kullandığıma cok pişman oldum sadece topuklarına sürüyordum ama onu bile yapmasaymışım keşle bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.