Sevgi-Aslan Kızlar randevumuz vardı gecede hafif ateşliydi en fazla 38 oldu spa randevumuz vardı gitmeli miyim bilemedim geçen hafta da iptal etmek zorunda kalmıştım ne yapmalıyım
Dmrcnn Sevgi-Aslan götürmeyin tabiiki ateşi varsa bebeğinizde enfeksiyon var demektir. Oraya bir cok bebek geliyor sizin gbi onlarada bulaştrma riskiniz var sadece tek taraflı düşünmemek lazım baska bebeklerin vebaline girmeyin erteleyin
Mom89_ Sevgi-Aslan tabiiki de iptal edin randevunuzu . Hasta haliyle soğutmayın çocuğu sudan . Travması olur mazallah . Götürseniz nasıl keyif alcak ? Spada güzel vakit geçirmek için götürülüyor randevum vardı iptal olmasın diye değilki
Nohutannesi Sevgi-Aslan tabiki götürmemelisiniz. Bebeklerin olduğu bir ortam orası ve sizin bebeğinizden bulaş olabilir
Miraaa123 Bence götürmeyin yine kendiniz bilirsiniz ama bu ara bebekler hep atesli salgın var orda da yine hastalık kapar felan