Zerr 4 saatte çıkıyor tam… Calpolle 37lere kadar geriliyor ama dolvenim elimde yok goturucem artık ama götürmekte de korkuyorum korona çok yüksek şuan ne yapacağımı sasirdim kaldım 2 saat uyudum çok şükür kafam hala çalışmıyor evden bile çıkarmadım yazın sonundan beri kimseyle görusmuyorum eve kabul etmiyorum