Dyguak Bebeğim 1 yaşında ne konuştuğumuz şeyleri nede yaptığımz hareketleri tekrar etmiyor. Gülüyor sadece gelişim geriliği var zaten ondan mıdır acaba ama sese çok dikktlidir ismini söylediğimiz zaman hemen bakar güler
Umaybebek Dyguak bunun cevabını en iyi doktoru verir diye düşünüyorum benim kızım da neredeyse bir yaşında ama taklit yapmıyor.
Mom89_ Dyguak kıızımda bir yasında ama bizdede ses taklidi ypk sadece baybay alkış yapıyoruz o kadar . Söylediği kelimede sadece meme . Bizdede varmıdır gerilik ? Ben zamanı vardır diye düşünüyodum ama içime kurt düştü suan
Dyguak Zebe Havvakck ilk doğduğu Zaman baş çevresi küçüktü mr çektirdik orda beyin sapı ince çıktı doktorda gelişim geriliği olur 2 yaşında yasitlarini yakalar demişti. Oturmasi emeklemesi hep geç oldu
Aysemcan Dyguak bizimkide 14 aylik ayni durum bizimde oldu ama sonra hic beklemedigim biranda yapmaya basliyor. Biraz zamana birakin. Tabi doktorunuzlada yinede takipte olun.