Azragamze Kızlar ben 2 gün önce sezeryan oldum, yeni anneyim anlayacağınız 🥲 Doktorum istedigin zaman korseni takmaya baslayabilirsin dedi. Tayt ya da kilot korse dedi ama ben ikisi içinde bilgisizim. Tavsiye ettiginiz bir marka var mı ?
Zeyynep Azragamze https://ty.gl/pa8ete523y ben memnun kaldım canım asla kayma yapmıyor tavsiye ederim
Mlkhrn Azragamze ben pentinin premium şort korsesini kullanıyorum memnunum. Öncesinde pentinin seamless premium külot korsesini kullanmıştım ama basenli bir bayan olduğum için çok iz yaptı kasık kısmına. Şort korse daha güzel topladı ve o seri daha rahat geldi bana