Bebeğim 4 ay 25 günlük 1 haftadır biberon reddi yaşıyoruz. Mama+meme gidiyorduk normalde sütüm az olduğu için. Ama bu 1 haftadır ne yaptıysam biberon ile mama yediremiyorum sürekli emmek istiyor. Normal şartlarda emmesi güzel bir şey fakat 1 ay sonra çalışmaya başlıcam o zaman sıkıntı olucak bizim için. Böyle bir problem yaşayan oldu mu? Olduysa nasıl üstesinden geldiniz yardım ederseniz çok sevinirim🙏🏻🙏🏻