Kızım 15 aylık oldu.. 3 saatır emiyor durmadan .. bir gün değil iki gün değil hergun aynı ya.. normal mı
gecesi yok gündüzü yok..
yemek yiyor yemekten sonra yine 😞 akıl verin ne yapayım, çok zorluyor bu durum beni artık, aylardır uykusuzum ya. Gündüz 1 saat uyuyor onu da emerek uyuyor. Nolur bilen biri birşey yazsın. Nasıl uyuturum emzirmeden. En son çare kesicem artık. Yine düzelmezse die de korkuyorum