51 günlüğüz bizde saat kurmayı bırakalı oldu bayağı. Geceleri kendisi uyanıyor zaten ortalama 3 saatte bire falan denk geliyor. Gündüz de ne zaman isterse o zaman emiyor oda bazen 2 saatte bir bazen2.5 bazen 3. Böyle daha iyi oluyor artık saat kurmak insanı yoruyor.