ozteke Allah aşkına bi akıl verin 11 aylık kızım var 1 haftadır 11 12 gibi yatmasına rağmen 4-5 de kalkıyo ağlıyo ayağımda sallıyorum uyuyo beşiğine koyar koymaz ağlıyo ki gündür uyku nedir bilmiyorum hiç böyle yapmazdı
elifilyas2208 ozteke ben 1 haftadır öyleyim ve su anda gece 3 buçuktan beri ayakta geziyi ne kucağımda ne yerde duruyo bu aydan ne var bilmiyom ama çok yoruyor o kesin
BirAlparslanAnnesi ozteke 11-12-13.aylarda uyku gerilemesi oluyor bizde yaşadık hemde böyle dibini sıyıra sıyıra🤦🏻♀️ Ama bebeğinz için gece uykusuna geçiş saati çok geç o yüzdende olabilir. Gece uykusuna geçiş saatinizi öne çekmeye çalışarak bi deneyin faydasını görürsünüz belki
AybukeAliEren Dişlerden olabilir bir de 1 yaş atak dönemi oluyor benim kızımda aynılarını yapmıştı. 13 aylık bazen oluyor