merhaba anneler bebeğim 4 ay 15 günlük 4.aya girdik gireli gece uykularımız neredeyse hiç yok. 9-12 arası uykuya geçiyor sonra neredeyse yarım saatte bir uyanıyor ellerini yüzüne dokunup kendini uyandırıyor bıraksam hiç uyumayacak. uykusu oldugu belli iki emip hemen uyuyor neden böyle oluyor hem kendine hem bana eziyet 🤦🏻♀️ aşırı uykusuzum varmı böyle yaşayan çözümü olan ne olur geçici diyin 😬