Kızlar Doğumdan sonra özleliklle 2.5 aydır ( 4.5 aylığız) inanılmaz derece saçımdan tırnağıma ağrıyor ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum parmağımı dahi oynatmak da zorlanıyorum sanki kireçli yani vücudum inanılmaz derece de kireç bağlamış gibi. Kilo aldım ama bı denli sonuç verir mi bilmiyorum emziriyorum acaba magnezyum filan eksiği olabilir mi aranızda bunu yaşayan var mı bu ay doktora gitmeyi düşünüyorum