Selam kızlar Annem 3 cü doz aşısını olmuş ve aşıdan sonra benim evime geldi zaten bir kaç gün önce çok hasta diye hastanene götürdüm boğazları çok kötüydü ve öksürüyordu bize geldiğinde hasta olmasına rağmen bende kaldı ateşi çıktı falan Anne hastaysan bende kalma bak çocuğuma geçer bebeğim 4 aylık bir kere hasta etmedim onu annem cuma Cumartesi ben de kaldı ve burnu Akmaya başladı Devamlı bebek elinde kucağında bi ileri bir geri anne alma çocuğu kucağını hasta edersin kadın tınlamadı aldı etti kocam zaten annemin yüzünü görmek istemiyorum 2 gün odadan çıkmadı annemle anlaşamıyor eşim de bu çocuk hasta olsun baksana neler yapıcam diyip durdu adam da haklı annemin evi de bi cadde assağımızda aynı mahallede oturuyoruz neyse kızlar hataları anlatmakla bitmez bu gece uyku zamanı bebeği yatırdım ve öksürmeye başladı ilk defa eşimde duydu hasta oldu bak öksürüyor dedi 🥶şuan saat 05.40 bebeğin öksürük sesine uyandım acaba hasta mı oldu ? Çok korkuyorum eğer öle olduysa annemin benden çekeceği var eşimden yicem lafı sözü bir kenara bırakıyorum 😢