neannemioldum o dönemde hiç durmadan sürekli ağlamak varsa ya açtır doymuyordur,ya gazı vardır kucakta dik bir şekilde durmak ister, yada altı kirlidir. Bu saydıklarımdan birisi. Benim oglumda aynı anlattıgın gibiydi sabahlara kdar ağladı. Megerse sütüm azalmış farkedememişm yavrum aç kalmış mamayı verince mışıl mışıl uyumuştu