Bebeğim 2 ay 9 günlük, neredeyse bebegim doğduğu günden beri gündüz uykuları o kadar hafif ki sadece wc ye gidip birseyler atistirabilecek vaktim oluyor.. gece de sık sık uyanıyor. 45dk da bir. Evimin işini, kendi özel işlerimi hiçbir işimi yapamıyorum.. 10 dklik uykusu olduğunda hayatımın en hızlı duşunu aldım.. Ee haliyle uyumadigi için hep huysuz ağlamaklı, yüzü asık, eşim ve ailesi de bu haliyle sürekli bu çocuk hiç gülmez mi ? Yüzü asıklığı senin ailene çekmiş, bakalım 3. Aydan sonra da böyle mi olacak öyle olursa bu çocukta problem var diyip duruyor.. Gebelik sürecim eşimle aramızdaki problemler yüzünden baya stresli geçmişti, günlerce çok üzülüp ağlamıştım.. :/ bebeğimin de huzursuz ve asık suratlı olması bu yüzden olabilir mi ? Bebegim uyusun diye neler yapabilirim ? Kucağımda memede uyuyor, uykuya daldığında yatağına yatırıyorum yatırır yatirmaz ya da 5 dk sonra uyanıyor hoop uyutma faslı yeniden başlıyor.. acil yardım anneler napacağım