Utkucan Zeynep2035 unıbaby nin zaten içeriği temiz değil birde yumuşatıcı eklemişsiniz kimyasal dolu granül deterjanlara geçin hem sağlıklı hemde o tarz izler lekeler kalmıyor yumuşatıcıyı asla kullanmayın ama
Gullu666 Duru granul matik kullaniyorum 60 derecede yıkıyorum bebegiminkini.öyle okumustum mikropların ölmesi icin.
Zlm Zeynep2035 benimkinin yenidogandi minnacık bişi oldu 😄 sanırım ondan iki hafta falan anca giyebildi 🤔😁
Yagmurliya73 Zeynep2035 ben saf zeytin yagli sabunla ve elde yıkıyorum ama büyuk parcalari bataniye falan makinaya bisey olmuyor