Bizimde maalesef 2.5 ay sürdü 21 lehastaneye yatırdık sonraki gün hemşireyim evde ısın tedavisi verdim 1 hafta ama ne yaparsam yapayım geçmedi kafayı yiyecektim artık yeri geldi hiç yapmam dediğin şekerli şuyu bile verdim emzirmeyi bırakın belki çekemiyordur diye her el süt sağıp enjektörle verdim ama nafile kan uyuşmazlığı sarılığı olduğu için kendi haline bıraktım geçti delik deşik oldu çocuk en son baktığımda 13 eğ değeri bi daha kontrol falanda bakmadım ama görüntü olarak geçti şu an 3 aylığız