Arkadaşlar doğumdan yaklaşık 5 6 ay sonra saçlarımda kepek gbi bişeyler başladı sonra bu kanamalı sivilceye döndü şuanda da kalıp kalıp halinde saçım derime yapışık ve saçımı çekince hem. Kanıyo hem aşırı ağrıyo hayatımda ilk kez böle bişe. Gördüm duydum çok hastaneye gittim yağlı egzama çözümü yok dedi emzirdim için ilaç da vermiyor lar başına gelen. Varmı😞😞