alimmiseni 3 sene önce uykuszuluk problemim başladı hafiften daha sonra ilerledi tabi ama ben hiç uyuyamıyordum, bir de akşama kadar dışarda olan biriydim, hiç bı sekklde uyuyamıyordum sürekli ağlıyordum çünkü uykuya hiç dalamiyordum doktora gittim bı tür psikoloji rahatsızlık dedi ve tedavi gördüm uzun süre ama şimdi yine benzerini yaşıyorum uyku uyuyamıyorum yine çok korkuyorum eskisi gibi olacak diye, eğer böyle devam ederse mutlaka doktora gidin bu bir rahatsızlık.