Denizfdn Çoğu kişinin başına geliyor.4 .ayda meme reddi çok oluyor . Benim de başıma geldi. Çok stres yapıyordum sürekli dediğiniz hibi uyku arasında uyanınca hemen veriyorduk anca o zaman icirebiliyordum. Uzun sürdü baya meme reddi ama 1 yaşından sonra bağımlı oldu diyebilirim. Siz de pes etmeyin hiç streste yapmayın benim gibi, istediği zaman emzirin.