Aryaa1309 13 ocakta 4. Ayına girecek bebeğim var. Gece uykumuz çok şükür iyi. Gece 12-1 gibi uyuyup, sabah 6-7 arası uyanıyor. Sizce bu süre içinde uyandırıp emzirmeli miyim?
Bebegimm1 Aryaa1309 gece beslenmesini 2 aylikken biraktim doktorum hatta 1 aylikken kalkmadigi surece uyanirma demisti.aksam yer sabah uyanirdi çok nadir gece kalkardi gece uyanmadigi surece beslemeyin.uyku duzenini bozmayin ilerde aliskanlik haline donusturur aç olan bebek uyanir uyumaz
papatyaannee Aryaa1309 benim kızımda 22 ocakta giriyor 4. Ayına aynı gece uyur sabah kalkar hatta 9 da kalkar 12-1 arası uyur benim doktorum asla kaldırma 3 aydan sonra gece 9 saate kadar uyuyabilir kaldırma ki gece kavramı otursun ilerde sıkıntı yaşama dedi ben kaldırmıyorum
Ebru-isil Aryaa1309 ben de kızım uyanmıyor diye emzirmemiştim ama çok kılo almamıştı kontrolde 6 aya kadar kesmeyin gece kaldırıp emzirin dediler o şekilde devam ettim normale dönmüştü bence emzirin.Zaten uykulu emip geri uyumaya devam eder
[silindi] Bebegimm1 bebeğiniz uyanmayı mı bıraktı yoksa uyanınca siz bir şekilde tekrar mı uyuttunuz?
Ilkannelik Bebegimm1 benim bebeğimde akşam 7 gibi uyanır sonra 12 gibi yatar ve sabah 7de uyanıyor 2 buçuk aylık. Bir aydır bu şekilde. Uyandırmaya çalışıyorum uyanmıyor bende zorlanıyorum ama içimde rahat etmiyor. Mutlaka acikiyordur çünkü çok aç uyanıyor uyanınca
Aryaa1309 Babykuzey çok küçük doğdu. 2800 gramdı. 1 ay önce 5800 dü kilosu. Bir de domuz gribi atlattı bebeğim bana daha da zayıflamış geliyor bilmiyorum. 18 ocakta kontrolümüz var bakalım çok merak ediyorum gelişimini
Bebegimm1 Aryaa1309 Benm 2 aylik bebegim aciktiginda kendisi uyanirdi bazen aksam yer sabah kalkardi gelisimide önde bir bebekdi her ay duzenli kilo alirdi buyudukce uyku duzeni oturuyor eger gelisimi iyiyse uyandirmayin gunduz sık besleyin bir sorun olmaz.4 aylik bebek kendisi uyanabilir aciktiginda
Haticeee34 Aryaa1309 ac olsa evi ayağı kaldırır o bebek merak etme..Maşallah uykusuna..Hiç dokunma ilerde pişman olursun. Allah esirgesin daim etsin bu düzeni miss gibi uyku düzeni var .biraz daha saatini 1 er saat olarak belli araliklarda geriye cek..öyle daha rahat edersin
talula Benim bebeğim 5 aylık oldu gece 12 gibi uyuyor 4 gibi falan ben yatıyorum yatarken sağıp uyandırmadan içiriyorum soruna hemen uyanmıyor sabah 🤣
Aryaa1309 papatyaannee çok kafama taktığım bir konu bu 6 aylık olana kadar uyandırayım mi diye. Hem güzel uyusun diyorum hem de acaba aç mı demekten rahat etmiyorum, uyuyamıyorum. Kontrole gittiğimizde ben de konuşayım doktoruyla.
Aryaa1309 Bebegimm1 bebeğim biraz küçük doğdu. 3 aylıkken 5800 olmuştu. 18 ocakta kontrolü var inşallah kilo almıştır🙏🏻
papatyaannee Aryaa1309 Tabi ki doktorunuza sorun sizi en iyi o aydınlatır ama aç olan çocuk uyumuyor uyusa da hemen uyanıyor 😊