Sevilay80 Miniminimini korkma cok normal her bebegın gelısımı farklıdır oglum 13 aylıkken cıkardı sun 15 aylık 5 dıs ı var
eylulmin Miniminimini bu forumda 18 aya kadar dişi çıkmayan çocuklar olduğunu okudum. ☺️Diş çıkması genetikmiş, yani anne babanınki ne zaman çıktıysa bebeğin de o zaman çıkarmış. Gelişimiyle bir bağı yokmuş ☺️
Nejla32 Miniminimini 13 aylık olduk hala dişimiz yok resmen çıldırcam canımya hergün bakıyorum gelişmede yok neyapsam bilmiyorum 🤷♀️
Mlkhrn Miniminimini benim kızımın 4buçuk aylıkken çıktı. Anneannem anne sütü sıcak gelince erken çıkar demişti😊 siz soğuk deyince o geldi aklıma
lalbg Miniminimini diş çıkarma genetiktir. Siz ve eşiniz ne zaman çıkarmışsınız öğrenin annelerinizden☺️ Ben 1 yaşında çıkarmışım eşim 6 aylıkken. Kızım da 6.ayına girdiği gün 2 diş çıkardı☺️
Peekaboo Miniminimini evet normal benim bebis 7 buçuk aylıkken çıkardı. Altta 2 tane. 1 ay sonra da üstte 2 tane
cydcvk Mlkhrn 🥰🥰anne sütü, kan ve idrarın sıcaklığı sabittir hiç bir şekilde değişmez bu yaşlılar çok alem😍😍
TeacherrMom Miniminimini 11. Aya girdiğimizde çıktı ilk dışı. İki hafta içinde 3 tane çıktı yavaş ilerliyor doktor normal dedi
Mlkhrn cydcvk sütün sıcaklığının farklılığından ziyade bebeğe sıcak gelmesi olayı var bence. Mesela bazı bebekler oda sıcaklığındaki sütü kabul eder içer, bazısı içmez. Onun gibi yani
Miniminimini Esraburkay neden geç olunca iyi anlaymadim açar mısınız sonucta ateş halsizlik hep yapacak