mrvklncc Bebeğime mama yapmıştım içmedi bi yarım saat sonra tekrar denerim dedim beklerken uyumuşum kıpırdanmasına uyandım bi an uyku sersemi afalladım saati karıştırdım mamanın saati geçmiş 60 cc içti bi şey olur mu acaba ne yapmam lazım ya korktum şimdi
Samilknur41 mrvklncc Ben internetten bakmistim mama 24 saat kaliyormus isitip verebilirsin diye yaziyordu megersem agzina hic surmediyse buzdolabinda 24 saat bekleyince diyeymis ben 1 aylikken felan 30 cc üç kere 20 saat sonrasinda vermistim . Aptamill bide hipp mamasini sadece kustu bisi olmadi hicbir sorun yasamadim suanda 4 aylik
Sevgilikizim mrvklncc bir kerrlikden birnsey olmaz.korkma canim bir mamanin bir saat muhleti var mamalatrin arkasinda yazar korkulacak bir şey yok bir kereden hicnbir şey olmaz
mrvklncc Samilknur41 ay inşallah bi şey olmaz çok dikkat ediyordum ben de bi an şaşırmışım sonradan aklım başıma geldi
mrvklncc Synmannesi hep dikkat ediyordum ilk defa oldu uyuyup kalınca saat karıştı bi zaman sonra aklıma geldi
Samilknur41 mrvklncc Ya olur oyle kazalar ya takma hic bisi olmicak merak etme ben aptal gibi oyle kac kere verdim hicbisi olmadi .
mrvklncc Samilknur41 olmadı çok şükür uykusunda inliyodu inleme artık benim korkulu rüyam oldu korona olmuştu 3aylıkken inlemesinden anlamıştım bazen keyiften yapıyor ama tam mamanın üstüne uzun süre yapınca tedirgin etti beni
Simgesila mrvklncc bende farketmeden uyku sersemi verdim bir şey olmadı seninkine de olmaz inşallah merak etme
Samilknur41 mrvklncc bazen mamalar gaz yapiyor ondan felan olabilir benimkde inliyor ara sira sonra gaz cikariyor rahatlıyor ☺️