Merhaba sevgili anneler,
Yavrum iki gün sonra 4. Ayına girecek. 8 kilo 67 cm. Sadece anne sütü ile besliyorum ve sütüm yetiyor. Son 3 gündür sütüm her zamankine göre azalmaya basladı. Çalısıyorum iş yerinde 2, 3 saatte bir sağabiliyorum iki kere. 3 satte sağdığımda 120 cıkmaya basladı normalde en az 160 en cok 180 cc cıkardı. Sonra iki saate sonra sağabiliyorum ondan da en fazla 90 cc cıkıyor ama en az 120 cıkardı. Evde ise emzirdiğim için sağdıktan sonra da 60 cc zar zor cıkıyor Eskisi gibi dolu doku değil göğüslerim sert olurdu simdi o kadar sert olmuyor. Eve süt bıraktıgımda yeter de artardı simdi aksamı zar zor cıkartacak sekilde cıkarmaya basladım.450 cc falan bırakabiliyorum.
Bu normal mi artar mı yoksa artık azalacak mı. Artması için ne yapmalıyım