Hanımlar akşama kadar viseyi yoktu akşam 9 a doğru hafif ateslenmeye başladı banyo yaptırdım yatırdık uykuya geçerken ateşi çıkmaya başladı 38 38.5 calpol verdim hemen şimdi tekrar verdim cubku yeniden yükselmeye başladı 38 38.5 bir kez 39 gösterdi ama yanlış mı gösterdi bilmiyorum 38.7 oldu… Evden dışarı bile çıkmıyoruz sadece balkona ciakrdim iki gündür 15 dk mont bere … Eve alınan şeyleri bile yıkıyorum dezenfekte ediyorum neden olmuş olabilir? Ve ben şuan ne yapmalıyım? Allah rızası için tecrübeli anneler yardım etsin 30 aylık iki buçuk yaşında