Bizim de çok sıcak ya. Derece almıştım 33 falan yazıyor yanlış heralde dedim başka yere götürdüm değişti sıcaklığı anlayamadım doğrumu yanlışmı ama 33 gibi de değil. Nem oranını nemlendirme ünitesi ile ayarlıyorum nemi arttırıyorum ama sıcaklığı düşüremiyorum kısa süre düşüyor kapı açınca sonra geri çıkıyor. Ama oğlum terlemiyor allahtan kısa kollu zıbın giydiriyorum alıştı oda.