Secilllll Kızlar kalp atışı 53 54 60 çıkıyor 2 gündür acaba normal mi hamilelikte 130 falandi hep belki aramizda doktor hemşire vardir korkmami gerektirecek bi durum var mi şuan
BenMathilda Secilllll kendinizi iyi hissediyorsanız sorun yok bence. Eger yatarak veya dinlenme halinde vs ölçüyorsaniz o da etkiliyor olabilir
Secilllll BenMathilda evet iyi hissediyorum tansiyon takibi yapiyorum kalp atışı da görüyorum eşimin 90 100 arasi olunca bi tedirgin oldum