SanemAyaz Kızlar 8 gün önce sezeryan doğum yaptım. 2 gündür korse kullanıyordum bugün dikiş izimin üstünde şişlik gördüm ancak acısız neden acaba bilen var mı?
yakamozzz SanemAyaz ben olalı bi sene oldu hala ara ara sertleşiyo eğer şişmekten kastın çizginin sertleşmesiyse doktor normal olduğunu söyledi
Kayram64 SanemAyaz 15. Günde kontrole çağırmıştı doktorum sizde kontrol muayenenizde sorarsınız. Korse kullanımı için erken değil mi ondan kaynaklı olabilir bence geçmiş olsun
Balogluum SanemAyaz bemimde oldu iltihap kapmış antibiyotik kullanıp pansuman yaptım imce incce ani batmalar oluyordu
Nejlavrl SanemAyaz ben ameliyat oldum ertesi gun basladim korse kullanmaya benimde bir tarafi sisti gaz birikmistir karninizda o yüzden sis duruyordur bana normal demisti zamanla indi
SanemAyaz Kayram64 çağırdı şuan kan sulandırıcı iğne kullanıyorum bitince gel demişti , bitmesine 5 gün var şişi görünce korktum çok teşekkür ederimmm , korse kullanımı içinde hastaneden taburcu olduğumda kullanabilirsiniz demişlerdi
SanemAyaz Balogluum acil doktora gitmem gerekiyor mu peki napacağımı bilemedim bende de ani batmalar oluyor ara ara çok sık değil
SanemAyaz Nejlavrl ay imşallah öyledir çok teşekkür ederim bende yukardaki ödem aşağı indi sandım garip bir şekilde şişti