aselkus_09 ilk zamanlar pek bi düzenleri olmuyor ama uyanık kalma sürelerine dikkat edin. Haftasına uygun uyanık kalsın ,2-3 saat çok mesela 40 küsür günlük bebek için uyanık kalma süresi. Zamanla oturuyor düzenleri , 2 Aydan sonra uyku düzeni oluşturmanızı tavsiye ederim. Gece mutlaka karanlıkta uyusun bide. Büyüme hormonu kesintiye uğramasın. Uyku benim saplantılı olduğum bi konu, kızım kaba tabirle ağzıma tükürdü benim. O kadar çok makale okudum ki İnan’ın yalnız değilsiniz 😊 Allah bol uyku sağlık versin yavrulara. Sevgiler 🌸