Kızlar cok tedırgınım acaba neden böyle oldu anlamadım bugun balık yedık bı kaç saat sonrasında karnıma kramp girdi acaba dedım zehırkendım mı ishal olmuşum baya bi lavaboya girdim gevmedı sonra bidaha gttım bulanık leke geldı peçete ıdrar yolumdan geldı sandım oraya sürdüm yok vajene sürdüm ordan gelıyor sıyahımsı gibi bulaşıyor peçete bıde küçücük kan parçacıkları da bulaştı bı kaç kez daha gttm lavaboya kan kırmızı olmaya başladı ama sık sık geliyordu ıdrarım muhtemelen ıdrar yolu enfeksiyonu oldum ama neden vajenden kan gelıyor ve öyle ıshal oldum bılen yada aynı durumu yaşayan oldu mu sabaha geçmezse dr a gıdecegm ama tedırgın oldum cok fazla sıZe sormak ıstedım