Ozge02 4 ayına giren bebeğimi çok sıkı olmayan e bebek kundağı ile kundaklıyorum çünkü elleriyle kendini uyandırıyor daha* rahat uyduğunu gözlemledim sizce bir sakıncası var mıdır
neslicanben Ozge02 kundaklamada doktorların da tavsiyesi ellerin sıkı ayakların serbest kalacak şekilde kundaklanmış olmasıdır. Ebebek kundağıda öyle zaten bi sorun olmaz 🙂
Rojdaa Ozge02 Sizin de dediğiniz gibi daha rahat uyuyorlar. Ayaklarını değil de ellerini sarardım müslin beze, güzelce uyurdu. ⅞ aylık falandı kundak yapmayı bıraktığımda. Çünkü artık kendisi istemiyordu ellerini çıkartıyordu kenardan
thebeautyqueen Rojdaa Nasıl bıraktırdınız acaba kundağı? Asla kundaksız uyumuyor. Bu gece 3 saat uğraştım yok. 😔 6 aylığız.
Rojdaa thebeautyqueen Yukarıda da belirttiğim gibi zaten belli ediyorlar istemediklerini. Önce bir kolunu çıkarttım bı kaç gün ona alıştırdim, sonra diğer kolunu da çıkarttım bir hafta falan uykusu biraz kötüleşti ama çabuk alıştı. Zaten kendisi hep bir kolunu çıkartıyordu ben geri koyuyordum. Ama artık koymamaya başladım bu şekilde bıraktık.
thebeautyqueen Rojdaa Benim kız da istemiyor artık kundak. O tek kolu çıkarabilmek için direniyor da direniyor. Ama eli dışarıda uykuya da dalamıyor. 😔
fgnrcp2704 Ozge02 5 ayligiz uyurken kollarını battaniye ile sarıyorum sadece yatağına koyunca da açıyorum
Merakettim Ben de yarım kundak yapmak istiyorum ama kesinlikle kabul etmiyor. Çıkarana kadar ağlıyor. Elleri illa dışarıda olacak, uyurken de yüzünün önünde olacak. Bu yüzden uyanıyor da sık sık ama bir türlü bir çözüm bulamadım. Fikri olan var mı?
birtutamsac idilolo o kadarını biliyoruz çok şükür 😅 de sıkı yapmadığını söylemiş onun ne sakıncası olur ki
idilolo birtutamsac bebek dönüyorsa belki kumaştan bişey olur, ne bileyim ben korkuyordum dönerse kundakta bişey olur diye.